MH-advies (VV)
Voeding & Vitaliteit
Competentie: MH-advies
Startpositie voorkennis/vaardigheden:
Bij de start van dit blok verkeerde ik in turbulentie. Drie van de vier competenties van blok 3.1 (VZ) waren onvoldoende van niveau, waaronder beide vakinhoudelijke competenties. Na verhelderend gesprek met de beoordelaars dacht ik bij mijzelf: ''hoe laat ik dit niet weer gebeuren?'' Ik besloot terug te kijken.
Kijk ik terug dan zie ik dat ik beginner ben wat betreft VV op niveau 2. Kijk ik namelijk naar niveau 1, dan heb ik in blok 1.3 VZ en VV tegelijk gedraaid. Tijdens deze periode merkte ik een voorkeur voor het VV-vraagstuk. Dit leidde tot conflict, maar dat terzijde. Nu ben ik enthousiast dat ik voor het eerst focus op VV ga inzetten. Vooral focus wat betreft methodiek, aangezien ik eerlijk gezegd de methode voor het niveau 1 VV-vraagstuk niet terug kan vinden. Wat mij bij staat is dat ik de stappen uit de colleges van SGEA heb opgevolgd. Dit zonder bij hoe/waarom stil te staan. Hier ga ik verandering in maken deze periode.
Leerdoelen:
1.Ik maak een overwogen keuze wat betreft de methodiek, en laat blijken dat ik snap wat ik aan mijn methode heb.
2. Ik overhandig op 25 jan. een advies ontwikkeld met ‘design thinking’ gericht op de bevordering van zelfregie bij de revalidant op Revalidatiecentrum Eemsdelta
Maak jouw eigen website met JouwWeb